Поради батькам учнів молодших класів щодо вивчення англійської мови:
1. Повторюйте разом із дитиною вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде вашим учителем (якщо ви недостатньо володієте англійською або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці.
2. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь у вчителя. Якщо дитина погано запам‘ятовує слова та правила, учитель підкаже вам прийоми запам‘ятовування інформації.
3. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки для позакласного читання. Вибір книжки вам підкаже педагог. При цьому контролюйте процес читання та розуміння прочитаного.
4. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова.
5. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині
майже будь-якої професії.
6. Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через хворобу або через іншу
поважну причину, одразу зверніться до вчителя. Він розповість вам, як організувати допомогу
дитині вдома.
Якщо у батьків паніка і виникли подібні запитання:
Чи повинна дитина перекладати те,
що вона прочитала чи почула?
Будь ласка, не примушуйте Вашу дитину перекладати кожне слово!!! Якщо ви хочете переконатися, що вона розуміє текст чи речення, то попросіть її передати загальний зміст, показати малюнок в підручнику, намалювати дійових осіб діалогу, розповісти, що про них відомо.
Переклад речень з рідної мови на іноземну і навпаки не є метою початкового етапу навчання в сучасній системі викладання.
Завдання полягає в тому, щоб дитина навчилась безпосередньо, без допомоги перекладу, реагувати іноземною мовою в запропонованих ситуаціях.
Час перекладу прийде пізніше, коли у дитини сформується загальна цілісна картина іншої мови, сформується впевненість в своїх силах і пропаде страх зробити помилку.
Чи потрібно читати вголос тексти підручника?
На перших етапах навчання передбачається, що діти вчаться читати вголос короткі діалоги, тексти пісень, віршів і римівок слідом за вчителем чи аудіо записом, що звучить. Потім ці тексти вивчаються і відтворюються дітьми в класі.
Щоб допомогти дитині безпомилково відтворювати тексти, прослідкуйте, щоб вона вчила їх із звуковим супроводом, тобто одночасно слухала і промовляла.
Як вивчати слова з дитиною?
Ось декілька порад, якими Ви можете скористатися:
- попросіть дитину навчити словам когось із членів Вашої родини
- разом з дитиною зробіть скарбничку слів – «чарівну скарбничку», в яку складайте картки з новими словами
- розвішуйте картки з новими словами, малюнки з надписами на англійській мові на стінах в дитячій кімнаті
- запитайте у вчителя чи вигадайте власні ігри із словами як у дитинстві (наприклад, хто більше назве слів – українських і англійських, які починаються з «а» і т.д.)
Як навчити дитину гарно і правильно вимовляти слова?
Слід пам’ятати, що чим більше дитина буде слухати і повторювати правильні зразки вимови слів і виразів, тим швидше і успішніше вона їх засвоїть.
Що робити, якщо здається, що дитина не засвоює матеріал ?
Доведено, що саме цікавість є основною рушійною силою навчання. Про це нагадує і широко відомий вираз:
«Мові навчити не можна, їй можна лише навчитися»!
Діти на уроках тільки грають!
Коли ж вони будуть вчитися?
Гра для дитини – це її стихія, спосіб існування, спосіб пізнання світу, а у нашому випадку – спосіб вивчення іноземної мови. Саме в ігровій формі, непомітно для дітей, ми поступово привчаємо їх вчитися. За кожною грою на уроці іноземної мови приховане навчальне завдання, що послідовно реалізується вчителем.
Ігрові завдання спрямовують увагу дітей, розвивають їх мовні навички, привчають дотримуватися правил, вчать будувати взаємини з однолітками і краще пізнавати себе – і це все через іноземну мову!
Чи потрібно дитині знати всі слова і вирази, вміщені в підручнику?
Що стосується ключових слів та виразів, будьте впевнені – автори підручника передбачили їх багаторазову повторюваність протягом всього курсу. При постійній роботі в клубі і дома дитина їх засвоїть, навіть самі складні слова!
Як допомогти дитині у виконанні домашнього завдання?
Для батьків важливо не контролювати весь процес, не пояснювати матеріал і не виправляти помилки, бо це є завданням вчителя. Прослідкуйте за тим, щоб завдання було виконано, чітко і акуратно написано (якщо це є умовою).
Навіщо дітям вирізати, клеїти, малювати на уроках англійської?
Який в цьому сенс?
Пригадаємо, що моторика дрібних м’язів рук безпосередньо зв’язана з діяльністю мозку. Так, дитина краще запам’ятовує слова і вирази, коли розфарбовує малюнки, вирізає фігури, підписує свої малюнки і т.д.
Таким чином, в процесі вивчення мови приймає участь весь організм, і нова мова «закріплюється». В цьому і є сенс «немовної» діяльності дітей на уроці англійської мови.
Немає коментарів:
Дописати коментар