середу, 15 квітня 2015 р.

Про мене)))

Моє педагогічне кредо: "Якщо людина не намагається зробити більше, ніж вона може, то їй ніколи не зробити все те, на що вона здатна".
Моє життєве кредо: "Бачу ціль - не бачу перешкод!"




Кожен учитель, незалежно від віку й досвіду, у своїй роботі дотримується певних принципів. Проте у нашій професії неможливо розмежовувати життєве та педагогічне кредо, адже вони доповнюють одне одного. Оскільки мені пощастило працювати з наймолодшими школярами, то моє педагогічне кредо звучить наступним чином: Якщо людина не намагається зробити більше, ніж вона може, то їй ніколи не зробити все те, на що вона здатна. Маю на увазі, що навіть із маленькими учнями необхідно працювати так, ніби вони дорослі й самостійні. Тому іноді треба вимагати більше, аніж вони вміють. Саме це і виховує в них прагнення вивчити ще більше. Моє життєве кредо: Бачу мету – не бачу перешкод. До своєї мрії необхідно йти впевнено, завжди пам’ятаючи, що цього ніхто не подарує. Саме цьому намагаюся навчити і своїх учнів. Проте, працюючи за поставленими перед собою правилами, ніколи не забуваю, що мені довірено дитинство, а це – найдорожчий з усіх скарбів.
Проблема, над якою я працюю, - «Формування комунікативних умінь та навичок на уроках англійської мови під час навчання говоріння».
   Працюючи над поданою проблемою, перед собою я поставила наступні завдання:
-         - формувати та розвивати базові комунікативні уміння та навички через основні види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння та письмо);
-     - створювати на уроці оптимальну атмосферу, де учні ХОЧУТЬ і МОЖУТЬ учитися говорити, атмосферу боротьби за правильну вимову (саме тому на уроці існує декілька правил: діти виправляють свої власні помилки, а також уважно слухають те, що говорять їхні однокласники, і вчаться коректно їх виправляти, якщо настрій учнів негативний, то я намагаюся певним чином його підняти, заохотити дітей до роботи, що й допоможе відволіктися від поганого настрою);
-              -  розвивати навички вимови з різного пред’явлення (маю на увазі, що один і той текст чи діалог можна прослухати, коли його читає вчитель, використати аудіозапис, переглянути відео. Це дасть змогу навчати дітей сприймати вимову у різних її варіантах та способах);
-        - розвивати вміння застосовувати вивчений матеріал у незнайомих ситуаціях (варто пам’ятати те, що якщо дитина вивчила напам’ять слова чи діалоги, зовсім не означає, що вона зможе відтворити вивчене тоді, коли це буде необхідно. Саме тому слід створити таку структуру уроку, де вивчене обов’язково застосовуватиметься на практиці);
-         залучати до активної участі в навчальному процесі учнів із різними здібностями та рівнем знань (учити розумних дітей – легко, проте кожна група складається з учнів із різними розумовими здібностями. У такому випадку варто пам’ятати, що урок повинен бути побудований так, аби і сильніші учні, і дещо слабші почувалися активними і необхідними. Тому під час роботи я намагаюся звернути увагу на кожного учня. Починаючи з 2 класу сильніші школярі на уроках англійської мови допомагають слабшим, пояснюють їм незрозумілі моменти. Це допомагає виховувати в учнів відчуття відповідальності);
 Для кращого засвоєння матеріалу я використовую нестандартні опорні засоби: відео супровід до кожного навчально-методичного комплексу. Це дає змогу покращити навички говоріння та аудіювання.
  Застосування демонтраційно-роздаткового матеріалу є необхідним під час вивчення англійської мови у початковій школі, адже дітям необхідно бачити те, що вони вивчають. Опорні елементи допомагають школярам краще і швидше засвоїти матеріал. Саме тому під час своєї роботи я використовую флеш-картки, роздатковий матеріал, дидактичні вправи та різноманітні опорні схеми. Кожен школяр, починаючи з 3 класу, має граматичний зошит, у який він записує вивчені правила та вклеює схеми-опори, які я зазвичай роздаю учням. Це полегшує роботу, адже перед учнями завжди є те, на що варто орієнтуватися.
   Форми роботи на уроці я намагаюся використовувати різноманітні, адже дітям не повинні набридати уроки, на яких вони працюють, саме тому обираю індивідуальну, групову, парну та колективну роботу.
     Здоровя'зберігаючі технології відіграють не останню роль. Завжди повинне бути місце відпочинку. Саме тому двічі на кожному уроці проводиться фізкульт-хвилинка, що надає змогу учням не лише відпочити від роботи, але й поповнити словниковий запас школярів та покращити їхню вимову. У теплі пори року часом проводжу уроки на свіжому повітрі.
    Співпраця з Корпусом Миру дає свої результати. Дуже пишаюся тим, що у дітей не виникає мовного бар’єру під час роботи з Кімберлі. 2 роки була  координатором волонтера.
   Звісно, ще рано говорити про великі здобутки моїх учнів, проте вже є дещо, чим можна похвалитися. Щорічно мої школярі посідають переможні та призові місця у Малій олімпіаді, беруть участь у Всеукраїнських конкурсах з англійської мови «Пазл» і «Грінвіч» та знаходять спільну мову з волонтерами Корпусу Миру.
   Якщо говорити про мої особисті досягнення, то варто зазначити, що у перший рік роботи я здобула перемогу в районному конкурсі молодих учителів «Шанс», посіла ІІ місце в обласному конкурсі «Міс освіта». Також маю у своєму запасі  Подяку управління освіти і науки Кіровоградської ОДА та декілька сертифікатів про проходження навчання з підвищення професійної компетентності під час різноманітних семінарів-тренінгів. 



Немає коментарів:

Дописати коментар